Skip to content

Biznes rodzinny – edukować

22 godziny ago

476 words

Kiedy w 1781 roku utworzono Massachusetts Medical Society (MMS), współzałożyciel John Warren wyjaśnił swój cel społeczeństwu. Projekt powyższej instytucji , pisał, ma na celu promowanie wiedzy medycznej i chirurgicznej. Przez lata ważną misją MMS było kształcenie jej członków, a także wszystkich lekarzy; w ostatnich latach misja ta wykracza poza zawód do edukacji społeczeństwa. Poprzez swoje publikacje i stałe programy edukacji medycznej MMS promulgował nową wiedzę naukową, która została włączona do programów studiów licencjackich i podyplomowych. W 1921 roku MMS kupił za sumę $ dziennik, który stał się New England Journal of Medicine. Istotnym elementem dynamicznego rozwoju czasopisma jako narzędzia edukacji jest jego niezależność redakcyjna w ramach łagodnego właściciela . Co zaskakujące, chociaż MMS rozdzielił swoją misję edukacji medycznej, tylko 3 z poprzednich 114 wykładów Shattuck było bezpośrednio związanych z tym tematem. 15. wykład, wygłoszony w 1904 r. Przez George a Summer Huntingtona, lekarza medycyny ogólnej z East Hampton w Nowym Jorku, omówił Relację anatomii porównawczej z edukacją medyczną i praktyką medyczną . Niestety, tekst wykładu Huntingtona nie jest dostępny, ale jeden musi przypuszczać, że omawiał swoje sprytne spostrzeżenia na temat natury rodzinnej pląsawicy, która reprezentowała najlepsze z badań klinicznych podejmowanych w jego czasach. Można tylko podziwiać ogromny wpływ tych obserwacji na dziedziny genetyki, neurologii i psychiatrii w następnych dekadach oraz na edukację lekarzy w tych dziedzinach.
James Faulkner był dziekanem w School of Medicine na Uniwersytecie Bostońskim, kiedy w 1954 roku Shattuck Lecture omawiał reformę programu szkoły medycznej i schizmę między nauką podstawową a zdolnościami klinicznymi. Obawiał się, że rosnące koszty edukacji medycznej zmienią skład lekcji w szkole medycznej. John Millis, przemawiając w 1967 roku, był pierwszym niefizycznym, który wygłosił wykład Shattuck, i wykorzystał swoją funkcję przewodniczącego Komisji Obywatelskiej ds. Edukacji Medycznej Absolwenta w celu omówienia dużych i kłopotliwych problemów , które stanowią podyplomowe wykształcenie medyczne w Stanach Zjednoczonych. Stany Zjednoczone. Wiele zaleceń tej komisji zostało wdrożonych, ale wielu obserwatorów nadal podziela głęboką troskę Millisa o dotkliwość nieciągłości w edukacji medycznej. Podczas gdy Faulkner koncentruje się szczególnie na edukacji przeddyplomowej, Millis na studiach podyplomowych i Huntington na kształceniu ustawicznym, chciałbym zająć się całym spektrum edukacji medycznej.
Sto lat temu Fundacja Carnegie zainicjowała przegląd szkolnictwa wyższego w Stanach Zjednoczonych. W trakcie przeprowadzania tego przeglądu fundacja została uwrażliwiona na niepokojące różnice w wymogach dotyczących przyjęć w 150 szkołach medycznych w kraju. Abraham Flexner został wybrany przez fundację w 1908 r., By opisał udogodnienia, zasoby i metody nauczania w tych szkołach medycyny
[patrz też: bezpłatne leki dla seniorów wykaz, opinie znany lekarz, terapia rodzinna łódź ]
[hasła pokrewne: półpasiec objawy u dorosłych, cordis poznan, duphaston ulotka ]

0 thoughts on “Biznes rodzinny – edukować”

Dodaj komentarz