Skip to content

Biznes rodzinny – edukować ad 5

2 miesiące ago

521 words

Studenci ci zdobyli podstawową wiedzę na temat takich nauk, jak biologia molekularna i genetyka, i rozwinęli podstawowe umiejętności kliniczne, ale zostali wrzuceni w chaos nowoczesnego akademickiego ośrodka medycznego, aby dalej kształcić. W sytuacji, w której pacjenci przychodzą i odchodzą szybko lub nagle są zabierani do badań obrazowych lub do innego specjalisty, a często są zbyt chory, aby zapewnić uczniom możliwość szerokiej komunikacji lub przeprowadzenia pełnego badania fizykalnego, uczniowie powinni pływać z prądem. Bierzemy uczniów, którzy nadal jeżdżą na kółkach treningowych i umieszczają ich na ruchliwej drodze ekspresowej. Nic dziwnego, że cynicznie traktują medycynę. W ciągu ostatnich 50 lat, chociaż oddziały i kliniki zmieniły się drastycznie, nastąpiła niewielka zmiana w formacie klinicznych staży. Ciągle używamy tego samego starego modelu edukacyjnego. Wysiłki na rzecz zreformowania formatu urzędników opracowane w odpowiedzi na sprawozdanie Flexnera zostały utrudnione przez tradycyjne granice między departamentami; każda specjalność rządzi kawałkiem ciasta, a wysiłki zmierzające do zintegrowania tych elementów w uporządkowaną całość są dyskredytowane przez tradycjonalistów. Grupa kolegów i ja zainicjowaliśmy program w Cambridge Health Alliance, którego program nauczania obejmuje główne dziedziny medycyny, chirurgii, pediatrii i położnictwa, a także radiologię i neurologię oraz zapewnia kontakt studentów medycyny z doświadczonymi mentorami klinicznymi i doradcami . Obecnie w fazie początkowej eksperyment ten jest próbą sformalizowania instrukcji klinicznych, aby pomóc studentom medycyny poradzić sobie z zaburzeniem, które odciąga ich od uczenia się, oraz zapewnić wskazówki od doświadczonych członków wydziału. W pewnym stopniu jest to eksperyment, w którym testowane są najlepsze i najbardziej odpowiednie metody kształcenia klinicznego studentów medycyny. W ciągu ostatnich dwóch dziesięcioleci byliśmy zasypywani randomizowanymi próbami klinicznymi obejmującymi leczenie w różnych specjalnościach; podobne próby metod edukacyjnych i instrukcje dla studentów medycyny są rzadkie lub nie istnieją. Jako wspólnota uczonych musimy zrobić więcej takich eksperymentów.
Edukacja medyczna dla optymalnej opieki nad pacjentem
Ostatecznym celem edukacji medycznej jest zapewnienie, że uczniowie mogą zostać przekształceni w najbardziej efektywnych dostawców opieki nad pacjentami, co jest możliwe. Musi wykraczać poza możliwości umożliwienia studentom i lekarzom uzyskania pozytywnych ocen na egzaminach, spełnienia wymagań licencyjnych lub uzyskania ponownej certyfikacji. Zawsze powinna istnieć pętla sprzężenia zwrotnego między danymi wynikowymi uzyskanymi z przeglądów klinicznych a projektami programów medycznych – długa zasada, która odnosi się zarówno do szpitali nauczających, jak i niedojeżdżających. W nauczaniu szpitali ta pętla musi obejmować wszystkie segmenty spektrum edukacji medycznej. Kiedy na oddziale intensywnej opieki medycznej zostaną wykryte nieszczęśliwe wypadki spowodowane błędami związanymi z lekami, projektanci programów nauczania na poziomie licencjackim, podyplomowym i kontynuującym edukację medyczną muszą zostać powiadomieni o przyczynach błędów. Studenci studiów licencjackich muszą zostać wprowadzeni do systemów stanowiących akademickie centrum medyczne i wcześnie uczyć się na temat wad systemu i ich wpływu na opiekę nad pacjentem
[więcej w: terapia rodzinna łódź, centrum psychoterapii kraków, kąpiel w soli himalajskiej ]
[więcej w: unikol zabrze, wamed zgierz, cms wawelska ]

0 thoughts on “Biznes rodzinny – edukować ad 5”

  1. korzystnie działaja na zmiejszenie cukru, cholesterolu i wzmocnienie naczyń krwionosnych

  2. [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: preparat na grzybice paznokci[…]